my sayang

- fyda - arep - man - intan - hasan - razin - daya - dayah - nazira - nad - e'ah - iera - ika - tini - apis - anum - zima - zaza - aizat - allif - usop - ayen - lan - haziq - adam - ayen -





Wednesday 2 March 2011

PERSATUAN KADET BERSATU MALAYSIA .

penat lah aku asek nak pikir pasal nie je . tapi tak pelah sayang punya pasal . bulan enam dah nak pergi kem . alhamdulillah budak perempuan yang nak hantar pergi kem dah cukup . tak de lah nak cari budak lagi . minggu depan nak pergi medical check up dekat kem wardieburn . rindu bangat sama itu kem . :) tapi moga - moga diorang tak tarik diri saat - saat akhir nanti . aku nak kadet aku jadi juara tahun nie , baik di sekolah ataupon dalam pertandingan nanti . aku nak tinggalkan kenangan manis kat sekolah sebab aku tahun
terakhir . aku tak nak tengok kadet aku jatoh .

korang msti pelik kan kenapa aku asek cakap pasal kadet je ? HAHA . sebab aku sayang gila kadet aku . kalau boleh aku nak buktikan dekat senior - senior aku yang aku boleh buat macam diaorang juga .

penat jugalah nak pujuk membe - membe aku nanti supaya diaorang angkat tangan untuk pergi kem . HAHA . nasib baik diaorang angkat juga . sayang koranglah . :) .

AKU SAYANG KADET AKU !



catatan :  dah tak tahu lah nak bebel apa . HAHA .

No comments:

Post a Comment