my sayang

- fyda - arep - man - intan - hasan - razin - daya - dayah - nazira - nad - e'ah - iera - ika - tini - apis - anum - zima - zaza - aizat - allif - usop - ayen - lan - haziq - adam - ayen -





Saturday 5 March 2011

KEM BINA INSAN .

baru balik dari kem bina insan . penat tu memang lah penat tapi best . alhamdulillah ade bende penting yang aku dapat dari kem tu . insyaallah aku try buktikan yang aku boleh . aku tak nak orang pandang rendah dekat aku . aku nak tunjuk yang aku boleh dekat mak bapak aku , terutama time SPM nanti . aku nak balas jasa mak bapak aku yang jage aku dari kecik . aku akan jage diorang macam mane diaorang jaga aku dulu . menyesal tak belajar betol2 . sebenarnya belajar tu tak susah. dia hanya bergantung pada individu itu sendiri sama ada NAK atau pon TAK NAK . cakap memang lah senang kan . sapa2 pon boleh cakap macam tuh . tapi bergantung pada usaha dan tawakal kepadaNYA . moga2 kita dapat capai apa yang kita nak . insyaallah .

No comments:

Post a Comment