my sayang

- fyda - arep - man - intan - hasan - razin - daya - dayah - nazira - nad - e'ah - iera - ika - tini - apis - anum - zima - zaza - aizat - allif - usop - ayen - lan - haziq - adam - ayen -





Tuesday, 22 February 2011

BIAR ORANG KUTUK AKU , TAPI JANGAN KUTUK KADET AKU !

kenapa aku cakap macam tuh ? sebab aku sayang gila kadet aku . aku tak suka orang memperlekehkan PKBM . tu ibarat dia memperlekehkan aku jugak . sumpah aku tak suka . SHIT gila orang macam tuh . maybe korang cakap aku nie semangat sangat . tapi kalau korang ditempat aku pon korang akan rasa benda yang sama lah ! so , tak payah nak cakap macam - macam kalau tak tahu apa - apa BONGEK !

No comments:

Post a Comment